Top

فروشگاه های هایپر
تصویر از فروشگاه

 

فروشگاه های هایپر:

ریپورتاژ آگهی

یک فروشگاه بزرگ است که ترکیبی از یک سوپرمارکت و فروشگاهی است. نتیجه یک فروشگاه خرده فروشی وسیع است که طیف گسترده ای از محصولات را تحت یک سقف قرار می دهد، از جمله خطوط کامل مواد غذایی و کالاهای عمومی. در نظریه، فروشگاههای بزرگ به مشتریان اجازه می دهند تمام نیازهای خرید روزانه خود را در یک سفر راضی کنند. اصطلاح hypermarket  در سال ۱۹۶۸ توسط Jacques Pictet متخصص تجارت فرانسه ساخته شد. Hypermarkets، مانند دیگر فروشگاههای بزرگ جعبه، عموما مدلهای تجاری با تمرکز بر فروش با حجم بالا و کم حاشیه را دارند. به طور معمول در حدود ۵،۰۰۰ تا ۱۵،۰۰۰ متر مربع (۵۴،۰۰۰ تا ۱۶۱،۰۰۰ فوت مربع) پوشش داده می شود، آنها معمولا بیش از ۲۰۰،۰۰۰ علامت تجاری مختلف را در دسترس دارند. به دلیل رکورد بزرگ خود، بسیاری از hypermarkets مناطق حومه یا خارج از شهر را انتخاب کنید که به راحتی قابل دسترسی توسط خودرو.

نمایی از داخل فروشگاه های هایپر

نما های داخل فروشگاه

تاریخ ارسال نوشته : تیر ۲۷, ۱۳۹۶
دسته بندی: ریپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و بهینه سازی وب سایت : تیام رایان ارتباط